Author Topic: Salaris technicus kleine luchtvaart  (Read 1484 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ben Erkens

• Administrator
  • Webmaster
Re:Salaris technicus kleine luchtvaart
« Reply #2 on: 10 June, 2010, 09:35:58 »
Hallo Jeroen,

Geen idee waar deze mensen onder vallen. Kleine bedrijven hebben vaak geen eigen CAO.

Een vliegtuig-onderhouds-bedrijf zou onder de metaal CAO kunnen vallen, maar daar vind je in het overzicht van functies niet die van vliegtuigtechnicus.

Bij kleine bedrijven onderhandel je tijdens je sollicitatie over je primaire (salaris) en secundaire (auto, extra vergoedingen, toeslagen) arbeidsvoorwarden omdat die niet op voorhand vast liggen in een CAO.

Kijk wat "markt-conform" is en door andere bedrijven wordt betaald voor dezelfde functie.

Spreek klasgenoten die onlangs zijn aangenomen en vraag wat voor arbeidscontract zij hebben gekregen.

Heb je nog gekeken bij uitzendburo's voor luchtvaarttechnici?

Succes, Ben...
GWK-Avionics (CAT-B2 + CAT-A + limited CAT-B1.1)
B747-400 MD-11 A330

Jeroen737

• Guest
Salaris technicus kleine luchtvaart
« Reply #1 on: 01 June, 2010, 12:00:07 »
Beste forumleden,

Ik heb een vraag betreft de salarissen van technici in de kleine luchtvaart, ik heb verschillende salaris checks e.d. geprobeerd, maar kan hier niks mee vinden.

Onder welke CAO vallen deze mensen, ik kan hier namelijk niks over vinden.

Ik heb dus verschillende sites afgestruind maar kan niks vinden over de salarissen van deze mensen, maar kan iemand een indicatie geven van wat deze mensen verdienen. Ik ben vooral geintresseerd in de leeftijden 20 tot 30 (met een Aircraft Maintenance License)

Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

anything